Ważne informacje
Jak uczestniczyć w konferencji EKG I STYMULATOR
Transmisja wydarzenia odbędzie się w Internecie na platformie meeting15. Konieczna jest rejestracja. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego i potwierdzeniu wpłaty na podany przez Państwa adres mailowy zostanie wysłany link pozwalający obejrzeć konferencję. W przypadku braku maila zwrotnego z prosimy o sprawdzenie folderu spam lub kontakt z biurem: fundacjarytmserca@gmail.com
Czy wydarzenie jest płatne?
Obowiązują opłaty - szczegóły w zakładce opłaty
Jak się zarejestrować?
Prosimy o otwarcie zakładki „rejestracja” na niniejszej stronie, a następnie w umieszczony tam link, który przekieruje Państwa do formularza rejestracyjnego.
Dla kogo przeznaczona jest konferencja?
Zapraszamy lekarzy kardiologów, internistów, neurologów, lekarzy rodzinnych, pielęgniarek, techników, farmaceutów – wszystkich zainteresowanych tematyką konferencji.
Uwaga: wystawy firm farmaceutycznych są przeznaczone tylko dla lekarzy (konieczne jest podanie numeru NPWZ).
Czy za udział w konferencji przyznane są punkty edukacyjne.
Tak, wydarzenie otrzymało 10,5 punktów edukacyjnych PTK
Uwaga: punkty edukacyjne przyznane zostaną osobom, które w formularzu podały numer NPWZ.
Czy uczestnicy otrzymają cerytfikaty?
Tak, każda zarejestrowana osoba, która 8 i 9 grudnia będzie uczestniczyć w e-konferencji otrzyma certyfikat potwierdzający jej udział w wydarzeniu (na podstawie historii logowania i czasu udział w wydarzeniu)
Jakie parametry techniczne muszą być spełnione?
Do oglądania transmisji minimalne parametry to: pobieranie 6Mbit/s w jakości Full HD. Rekomendujemy korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek Chrome, Firefox, Safari oraz Microsoft Edge.
Czy po wydarzeniu będą dostępne nagrania wykładów dla uczestników?
Tak, po wydarzeniu uczestnik otrzyma bezpłatny dostęp do nagranych wykładów - warunkiem jest wyrażenie zgody przez prelegenta na udostępnienie materiału.